GOD SOMMER

Innhold

Når er det sommerferie for elevene våre og da er det ferie fra skolefag og lekser

Tusen takk for en strålende avslutning for årets 10.trinn.

Dere er en flott gjeng som inkluderer hverandre, ønsker at alle skal få være med i fellesskapet og dere er vennlige mot hverandre. Noe av det viktigste vi som skole kan formidle til elevene våre er at dere må ta hensyn til hverandre.  Vi håper og tror dere forlater Brunla ungdomsskole som bevisste unge mennesker som våger å stå for det dere mener. Gratulerer med gode karakterer alle sammen, vi er stolte av det dere får til. Takk til dere som holdt elevtaler og hadde underholdning. Lykke til videre på videregående.

Tusen takk til foreldre og elever for et godt samarbeid og takker for tålmodigheten deres angående mye endringer i planer og undervisningssituasjoner gjennom hele skoleåret. Dere har taklet dette utmerket, og takk også for at dere har lavterskel for å kontakte skolen. Vi som skole opplever et godt skole-hjem-samarbeid, noe vi vil fortsette å ha stort fokus på videre.

Vi gleder oss til å ta imot nye 8.trinn. Heldigvis har vi fått gjennomført møte på skolen med elevene, men foreldremøtene ble digitale.

Takk til FAU for den jobben de har gjort dette året. De har gjennomført en dugnad for å få Aula`n i orden. Vi er snart i mål, men gleder oss veldig til å ta dette flotte rommet i bruk til undervisning, spesielt faget produksjon for scene, og andre aktiviteter for elevene våre. Fau har startet opp natteravn i Stavern, https://brunla.larvik.kommune.no/aktuelt/natteravn-oenskes-i-stavern/ . Dette har vi stor tro på vil øke tryggheten og læringsmiljøet for elevene våre på Brunla, da det ofte er på fritiden elevene sier de opplever uønsket adferd.

Vi får tre nye faglærere neste skoleår. Det er Stefan Lee, Kristoffer Reppesgård og Simen Oxholm. Vi ønsker dem hjertelig velkommen til Brunla.

Ferie er å få ferie til noe, så kanskje sommerferien kan være en egnet tid for andre former for læring og erfaringer.

- Meld dere på sommerskolen i kommunen https://www.larvik.kommune.no/skole-og-utdanning/aktuelt/fortsatt-noen-ledige-plasser-paa-larvik-sommerskole/

GOD SOMMER til alle elever, foresatte og ansatte. Ta godt vare på hverandre, nyt ferien så sees vi igjen 18.08.21. Alle vil få visma-meldinger fra teamledere før oppstart.

Hilsen Else Marit Bjerknes